Love is in the air

Jag har haft en riktigt underbar helg! Började på fredagen med 20års kalas för min bonus syster Cilla, grattis igen! Efter 20års middagen så fortsatte jag hem till min fina Janina, var så roligt att träffa henne då det var ett bra tag sedan <3

Tidigt på lördagen så åkte jag in till Stockholm, Junibacken för att titta på Victoria på marinens dag! Jag blev så rörd när jag såg min lilla barndomsvän i grönkläder körandes stridsbåt 90 tror jag att den heter! Helt sjukt att jag har en sådan tuff tjejkompis!

Igår så strosade jag på stan och lunchade med Anna! Blev en del shopping, kan visa senare!
Det var ju mors dag igår också, det firades självklart med världens bästa mamma med middag och drinkar på Söderhielmska gården i strålande sol, helt fantasitskt underbart! Oxfilen var riktigt god!



Min fina Janina!



TUFF BRUD I LYXFÖRPACKNING!



Vackra mor med en god Mojito!



Nu ska jag vara riktigt glammig och ta tag i disken!
Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0