When it's good, then it's good, it's so good, 'till it goes bad

Jag var helt slut när jag kom hem från jobbet idag. Det har ju varit underbart väder idag så jag hade gärna varit hemma från jobbet och haft en mysig picknick i Boulongern!
Jag tänkte att jag skulle gottgöra mina förlorade soltimmar när jag kom hem så jag bytte om till bikini och tog på mig rikligt med stekolja (hawaiian tropic) och satte mig i min sköna stol ute på balkongen.. Med lite soft musik så slocknade jag direkt och vaknar till liv två timmar senare av att det hettar ganska rejält, rätt oproffsigt och nu ser jag ut som jag vet inte vad.. Hittar inte någon bra liknelse!

Jag fick hem en fin klänning från Jeane Blush som jag beställde från members.com för ett tag sedan!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0