And we're standing side by side

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig!
I lördags så var jag hemma och åt middag hos min käre far, grillad kycklingburgare med salsa! Det var riktigt gott måste jag säga! På kvällen så var det tänkt att jag och en kompis skulle gå ut, men det blev några glas vin hemma på balkongen och massa skvaller istället.. Riktigt mysigt!

Igår så blev det städning och putsning av fönster, så skönt när man har den grundliga vårstädningen avklarad! Senare så såg jag filmen my week with Marilyn med mysigt sällskap. Den var riktigt bra, så lägg till den på (ska se listan)!

Idag har jag även klarat av ett besök hemma hos min fina kollega Anna som flyttade för ett tag sedan, hon har haft tur som fått en sådan mysig lägenhet.. Fika blev det också, kladdkada och glass. Precis vad jag behövde denna måndag!

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig vecka!

Här kommer det en outfit bild från i lördags!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0